22:50



Hej alla pigga och glada människor där ute! Brist på rubrik eller vad säger ni? Haha, ja förlåt. Mina lördagskväll har bestått av städning och packning. Hade gärna spenderat den på annat vis, men sånt ät livet ibland. Jag ska snart gå och lägga mig, fårse om den här satans huvudvärken försvinner snart. Imorgon ska jag fortsätta mina förberedelser inför resan, sedan på eftermiddagen ska jag till mormor och morfar för en mysig middag. Har verkligen saknat dem. Efter det kanske jag träffar mina brudar, vem vet vad kvällen har att bjuda på? Än så länge så ser det ut som att några onödiga tidsfördriv behövs ej. Jag lär nog ha fullt upp! Men man kan ju ändå inte slita sig från facebook dock, men jag ska göra mitt bästa. Uppdaterar läget imorgon. Nu ska jag som sagt gå och lägga mig. Ha en fortsatt trevlig lördag. Simma lugnt!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0