JAG ÄLSKAR ER.

Jag måste nog ha universums knäppaste, onormalaste och bästa vänner.


Förlåt för dålig uppdatering! Det blev bara inte av igår, jag hade ingen tid över alls faktiskt. Men min lördag bestod först av städning vilket var mycket nödvändigt. På eftermiddagen så stack jag in till stan för att jobba lite och sen drog jag med mig dessa tre underbaringar hem. Vi åt god mat, skrattade, pratade och sedan skrattade vi lite till. Hanna fick som hon ville så vi rullade igång lite Harry Potter, usch både hon och jag har blivit helt HP beroende.
Det blev en helt sjukt bra lördag helt enkelt, så spontan. Vad gjorde ni igår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej.. jag bokstavligt talat hatar dig!!

2010-11-21 @ 16:52:52
URL: http://hannag.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0