OM MIG.

Folk kallar mig Beata, och det är precis så vi ska ha det. Jag föddes i örlogsstaden Karlskrona för ganska exakt femton år sedan. Sedan dess har jag bott ute på landet tillsammans med min familj som består av mamma, pappa och bror. Jag skulle beskriva mig som en mycket glad och ibland lite halvgalen tjej. Min huvud fylls ständigt med ideér, tankar och åsiker som för det mesta kan innefatta vad som helst. För det mesta så vill jag bara skrika ut allting på en gång.
Jag är väl som alla andra femtonåringar just nu, för det mesta ganska förvirrad och vet inte alls vad jag vill göra med livet. Mina vänner är det värdefullaste jag har, eftersom som är så jävla överdrivet bra! Jag är grymt intresserad av mode, kläder, smycken, skönhet och hår. Det finns mycket jag brinner för och som jag vill hålla på med framöver också. Bl.a att resa, det är någonting jag uppskattar otroligt mycket och som jag haft turen att få uppleva många gånger. Mitt drömresemål sätter kursen mot Sydafrika. Djuren, klimatet, kulturen, människorna och deras värld har alltid lockat mig. Haha, det var nog allt. Det finns faktiskt inte så mycket mer att säga. Puss!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0