MITT DRÖM FÖRHÅLLANDE.

Egentligen så vet jag inte om någon kan slå deras kärlek. Men i mina drömmar så är det precis så, bortsett från alla intriger, bråk och hat det vill säga. Haha. Men just principen att de inte kan hålla sig borta från varandra. Att viljan och spänningen är så stark att de inte ens kan titta på varandra utan att slänga sig i varandras armar.
Kärlek handlar framför allt om att älska varandra till toppen av mount everest, att ha världens bästa vänskap och sist men inte minst att lita på varandra till 100 %. Jag vill kunna berätta allt för honom, skratta med honom, resa med honom och vara helt spontan tillsammans med honom. Jag vill känna mig trygg att säga vad jag känner för och precis vad jag tänker.
En annan sak är att vi ska kunna ge varandra space. Även om man älskar varandra så ska man inte behöva vara tillsammans dygnet runt veckorna långa. Jag vill kunna sakna honom lite också.
Jag kan sitta här i flera timmar. Men jag tror detta räcker ändå, ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

det låter jättefint!

2010-12-06 @ 21:52:22
URL: http://lajosefin.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0