MINA BÄSTAVÄNNER.

Dessa två tjejerna är en grymt stor del av mitt liv. De är utan tvekan mina allra bästavänner. Jag skulle vilja säga att vi tre egentligen är hur olika som helst och det är väl det som är så himla underbart?
Det är alltid Hanna och Jenna jag vänder mig till om det hänt något, om jag behöver gråta lite, om jag behöver skratta eller om jag bara vill prata med någon. Jag litar på dom till hundrafemtio.
Vi går just nu i samma klass och det har vi gjort i ungefär två år nu. Jag vet inte hur det kommer bli när vi börjar på gymnasiet, förmodligen så kommer vi inte välja samma inrikting eftersom det är som jag sa, vi är ändå ganska olika. Men jag vet ändå att jag kommer ha dessa två snyggingarna i mitt liv en lång tid framöver. Jag älskar er ♥

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0