MIN FÖRSTA KYSS.

Nu öppnar vi lucka två i julkalendern, kika ner två inlägg så ser ni vad som kommer att komma imorgon!
Om jag ska bortse från lågstadiet. Ni vet, då man var tillsammans med fyra stycken på en gång. Lite pussar blev det då och då, någonting som vi brukar skratta åt idag si sådär fem år senare. Och när allting med "kärlek" var nytt, spännande och man lekte ryska posten. Haha, nostalgi eller vad?
Ja, om vi ska bortse från det. Så var det sommar, det var verkligen ingenting seriöst med den killen alls så jag har inga speciella minnen från det. Visst var det lite pirr i magen men eftersom det inte var några känslor inblandade så är det ingenting jag ser tillbaka på och "saknar". Det är nog allting jag vill berätta, även om det inte finns så mycket mer att säga...

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0