HÅNGEL KRÅNGEL.

Hello darlings! Hur mås det en fin lördag som denna? Med mig är det grymmars, hade en härlig kväll igår tillsammans med mina fina tjejer. Ni är så förfärligt bra! Puss på er.

Till mitt stora bekymmer. Min kamera har gått sönder, ja det är sant. Jag är så grymt arg och besviken på mig själv som lyckats med detta. Min älskling, jag saknar den så. Och som ni då kanske förstår så har jag ingenting att visa er. Jag tycker verkligen inte om att slänga ut ett inlägg med endast en massa text, där jag försöker förklara vad jag gjort osv. Jag vill ju visa er också. Men jag ska göra mitt bästa tills jag har luskat ut en lösning. Ni får nöja er med en hel del gamla bilder som i inlägget tidigare! Kärlek.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0