DENNITTONDESEPTEMBER.

Det fick bli en gammal bild från arkivet. Tröjan är från HM.

Jag ber om ursäkt för mitt usla bloggande. Mitt liv är verkligen helt upp och nervänt just nu, min hjärna har inte någon övrig kapacitet till text, foto och bloggande. Men imorgon är det måndag, det innebär ny vecka, ny dag och nya möjligheter. Hoppas på att få en bra start! Annars? Min helg har varit ganska lugn, lite vänner tyvär, mycket musik och mycket familjetid. Har mest varit hemma. Det låter tråkigt jag vet, men grejen är den att ibland måste vi bara ta det lugnt och tänka på oss själva för en stund. När man väl ligger där framför teven med chipsskålen i handen eller vad man nu gillar bäst, ja då är det helt underbart! Puss på er, hoppas att ni har haft en grym vecka och jag önskar er en fortsatt trevlig söndagskväll.


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0