BARA EN VANLIG FREDAG.






Efter skolan tog jag en fika på 1344 och en runda på stan tillsammans med två mysiga tjejer. Ellen och Jenna.
Nu har jag kommit hem. Har än så länge hunnit med middag och en halvlång promenad med världens mysigaste hund. Åh, vad jag älskar honom. Har varit en tråkigt vrak hela dagen. Ingenting som jag vill gå in på här. Kärleken är komplicerad många gånger helt enkelt. Men whatever, det jag vill komma fram till är att direkt när jag öppnade dörren hemma så flög han ut, han var lika glad som alltid och hans svans gick i hundranittio, han fick mig på bättre humör direkt. Ingenting i hela världen kan bekymra honom, ingen är någonsin lika glad när man kommer hem. Vad vore världen utan honom. Det är helt underbart att en hund kan ha så mycket personlighet. Haha. Som varje fredag så ska jag bänka mig framför Olle Hedberg för några minuter, resten av Idol kan ju bara slänga sig i väggen. Han ska vinna, så är det bara. Lateron bitches!

Ps. Fick med mig lite nytt hem idag, så kika in lite senare för en sneekpeek. Ds.


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0