"jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu"



Hej sötnosar! Hur är det med er? Med mig är det helt okej, väldigt trött bara. Säger inte nejtack till flexibeln imorgon, ska bara sitta hemma i min ensamhet och försöka ta mig igenom den i lugn och ro.
Idag har det varit väldigt lugnt och dagen har gått relativt snabbt vilket är mycket uppskattat.
Tycker att veckorna i allmänhet går mycket snabbt nuförtiden, om jag kollar ut genom fönstret så är det ju nästan vinter (om man fokuserar på de få graderna). Hur gick det till liksom? Dessutom har jag hört från diverse olika håll att det ska snöa i veckan, lite och ta i om jag får yttra mig. Men moder natur anser väl antagligen att vi förtjänar det. Haha. I vilket fall, nog babblat. Ska snart dra mig ner mot köket och fixa lite kvällsmat. Efter det är det dags för grey's. Tjo!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0