EN SÖNDAGSKVÄLL.

Har precis kommit hem från mormor och morfar. Det blev som jag berättade i inlägget innan, mysigt, god mat, mycket skratt, morfar sitter och berättar om både nutid och dåtid, mormor är lika förvirrad och kärleksfull som alltid. Haha, åh vad jag älskar dom. Nu ska jag ta en riktig paus från städningen och packningen som pågått nu i typ två dagar. Att packa och städa är nog mina två största svagheter, det tar sin tid om man säger så. Men nu är jag förmodligen snart klar med allting. Som sagt, nu ska jag koppla av en stund, tända lite ljus och sätta igång en film. Mysfaktor on helt enkelt, det är bara en sak som fattas. Ni kanske kan lista ut vad? Lite sällskap hade inte varit fel om man säger så. Haha, i vilket fall så önskar jag er en fortsatt trevlig söndagskväll. Njut bara av tanken att det är höstlov! Kramkramkramkram

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0