BOM BANG BANG.



Ännu en dag avklarad och jag mår toppen! Allting i mitt liv börjar äntligen falla på plats och jag börjar äntligen förstå mig på mig själv. Kan inte riktigt förklara det på ett bra sätt men allting har varit helt upp och nervänt på sistonde. Från det ena till det andra. Imorgon är det torsdag och det innebär att jag i princip är ledig. Har den flexibla studien att jobba med men jag fick höra idag, att den nästan bara skulle innehålla förberedelser till våran hip hop festival (om vi kalla de för det) som vi ska dra igång snart. Efter det ska jag träffa Erica, vilket var evigheter sedan! Nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon darlings. Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov gott!

2010-10-13 @ 23:39:35

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0