I'M STILL HERE.





Knäppte sex stycken halvmysiga bilder på fina människor på mattelektionen idag.

Hej på er! Hur står det till med er? Min tidag har varit ganska lugn. Vi hade bara två riktiga lektioner i idag, i stort sett. Och det är ingenting jag tackar nej till! Efteråt så stack jag, frida och några av männen in till stan en runda. Mycket trevligt om ni frågar mig. Fick en mysig stickad tröja med mig hem också, tänkte att jag kunde visa den för er imorgon. Nu ska jag fortsätta min tisdagsrutin med Desperate Housewives och en kopp te. Ha en bra kväll! Puss och kram.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snor dessa bilder! puss hjärtat

2010-10-26 @ 22:02:47
URL: http://ellencarolina.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0