123456789



Hej på er! Hur mår ni? Jag mår hyfsat okej, har legat i soffan hela dagen med feber och halsont. Nu mot kvällen mår jag dock bättre men jag är fortfarande grymt sliten och trött. Ska stå och sälja muffins/kakor med klassen imorgon, vi samlar ihop pengar till våran Pragresa. Så jag har faktiskt lyckats med att baka lite också nu ikväll. Just nu så sitter jag och lyssnar till överdriet gamla mupp låtar, vilka minnen som dyker upp må jag säga! Haha.
Jag ska snart sätta mig framför tv:n och rulla igång någon film snart. Ett bra tidsfördriv, är inte riktigt redo för att gå och lägga mig än. Även om jag egentligen borde sova. Ni får ha en grym fedagskväll allihopa! Hoppas att den är roligare än min iallafall. See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan glädja dej med att säga att det finns de som har det värre än dej. jag har suttit och byggt korthus med min låtsaskompis och lyssnat på finsk radio. dedu, de är tråkigt. hoppas att du mår bättre imorgon!

2010-10-29 @ 23:01:57

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0