FRIDAY I'M IN LOVE

Jenna och jag...
Idag har vi haft "hiphop festival" i skolan, vi som går i nian har fått i grupper göra en egen raplåt om politik. Grymt kul måste jag säga! Särskilt när alla går in för det 100%, då blir det ännu bättre. Får bara hoppas på att jag får ett bra betyg nu också, men det kändes bra allting iallafall!
Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning för kvällen. Jag ska tillbringa den hemma hos söta Elina tillsammans med de bästa. Det blir en mysig och rolig tjejkväll helt enkelt! Behöver verkligen det, vi behöver snacka av oss lite. Nej nu måste jag sticka till bussen, ha en kanonfredag! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ha frågestund snart? :)

2010-11-12 @ 22:43:50

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0