27 november.

Idag har jag bara strosat runt i min rödvitrandiga polarn och pyret pyjamas och bara tagit det hur lugnt som helst. Har städat lite efter igår, det låg bl.a toapapper över hela golvet, ja ni hörde rätt. Haha, det blev mycket intensiva och knäppa lekar som genomfördes igår.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men jag ska nog förmodligen ta mitt pick och pack någonstans. Eller så ska jag bara vara hemma. Funderar även starkt på att åka till farmor och farfar om ingenting annat händer och träffa min bebis. Saknar henne till tusen! Annars? Här vräker snön ner. Har inte hunnit med alls, det är ju fan vinter. Snön har ju inte kommit förrens efter jul de senaste åren om jag inte minns fel. Plus att jag blev nyss lite deppig när det gick upp för mig att hela nästa måndagspeng och lön kommer gå till julklappar. Det blir nog säkert ingenting kvar till mig i vilket fall. det är lite surt faktiskt. Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och käka lite. Puss och kram ♥

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0