25

Vaknade, kollade ut genom fönstret och fick syn på ett vitt täcke av snö. Jag har ingenting emot snö, faktum är att jag älskar det. Det är helt klart årets mysigaste årstid. Men en sak som jag verkligen hatar är kylan!! Och jag tror verkligen inte att jag är ensam om det...
Nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya album, hon är riktigt grym! Samtidigt som jag städar och förbereder inför fredagskvällens festligheter. Brudarna kommer hit för att fira min födelsedag som var för ett tag sedan. Det ska bli himla kul faktiskt, precis vad jag behöver! Vi hörs lite senare, fick med mig några gobitar hem idag som jag ska visa er! Lateron...

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0