EN ROLIG KVÄLL.

Lucka tre innebär att jag ska berätta om "en rolig kväll" och det är vad jag ska göra nu.
Det var i somras när mina underbara vänner övernattade här hemma hos mig. Det har blivit som en liten tradition att vi "sover" uppe på ett stort loft här hemma. Vi laddar upp med madrasser, kuddar, filmer, musik, god mat, onyttigheter och en massa kul. Det brukar aldrig bli så mycket sömn, för det mesta så går vi runt på de smala landsvägarna här hemma omkring och är allmänt störda. Dessa människorna framförallt är oslagbara så det blir aldrig tyst eller tråkigt i en sekund. En mycket rolig kväll som jag hoppas att vi gör om.

Kommentarer
Postat av: beatat

hej!! jag undrar bara vad du tycker om ditt namn :) kommentera ditt svar på min blogg så att jag kan se det :D tack!!

2010-12-03 @ 23:43:12
URL: http://beatas.devote.se

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0