RAISE YOUR GLASS!

Det finns nog ingen speciell sak jag ångrar i mitt liv. Jag kan verkligen inte bara säga en. Det är helt omöjligt. Och det jag verkligen kan ångra just nu är händelser som jag inte vill ta upp här. Så jag får nog tyvär utesluta denna luckan i julkalendern...

Jag har nyss kommit hem från en superkväll hos Frida, tillsammans med några underbara brudar. Hon bjöd på julbord och en massa mys. Humöret var på topp, vi dansade, pratade, skrattade och hade det hur bra som helst. Så nu är jag megatrött, jag somnar nog förmodligen snart på tagnentbordet.
Imorgon ska jag in till stan och handla lite julklappar till min bror och sedan jobba lite. Ha det bra! Godnatt

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0