MINA AMBITIONER.

filippa k. älskar bilden
Jag har inga lätta krav på mig själv vill jag lova. Och det har jag nog aldrig haft. Ett "Godkänt" ser jag som ett misslyckande och det är en inställning som jag vill hålla vid liv faktiskt. Jag vill lyckas i mitt liv, jag vill välja ett gymnasium som tar mig till högre höjder här i livet. Jag har planer på att fortsätta plugga efter gymnasiet. Helt enkelt så vill jag ha en bra utbildning och jag vill känna att jag lyckats. Sedan är det många steg, uppoffringar och jobb som krävs för att jag ska komma dit...men det tänker jag fan ta! Nu låter det som att jag är värsta roboten som bara pluggar hela tiden men så är det helt klart inte ska ni veta. Under tiden ska jag ha roligt och göra saker som jag tycker om att göra. Jag vill verkligen brinna för det jag gör, inte sitta vid en kontor och knappra på tangenter. Jag tror att ni förstår själva poängen! Puss på er.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0