JULKALENDER, ELLER?

Hittade detta på Hannas blogg, tyckte det var en superrolig idé och jag hoppas att ni också tycker det. Det kommer att gå till så att dag 1 (första december) som är idag ska jag "presentera mig själv", dag 2 så kommer jag berätta om min första kyss osv. Så kommer jag hålla på fram till julafton som det idag är 24 dagar kvar till. Deni!

Som ni kanske förstår så har min uppdatering inte varit den bästa och jag kan inte göra annat än att skylla på skolan. Usch, jag sliter snart av mig mitt egna hår pågrund av all stress. Allting ska vara klart innan jullovet, och då menar jag verkligen allting! Detta gör att bloggen hamnar lite åt sidan dessvärre. Men jag ska göra mitt bästa. Haha, så nu ska jag återgå till plugget och lucka ett kommer jag öppna om en stund.


Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande

Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Min första kärlek
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Mina ambitioner
Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Dag 19 – En att-göra-lista innan jag dör

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Något olagligt jag gjort
Dag 24 – Min nuvarande kärlek


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0