EN SAK JAG SKA GÖRA INNAN 30.

Det finns bara ett ord som har så mycket att berätta, jag vill resa. Jag kan även flika in det som en av mina ambitioner. Att resa är verkligen någonting jag ska hinna med att göra innan jag når 30 års åldern.
Att göra en tripp till Sydafrika är ett måste, sedan att besöka New York för en stund skulle inte heller sitta fel. Hel enkelt så vill jag se världen. Jag har rest ganska mycket redan i mitt liv tillsammans med familjen. Men jag vill se den på riktigt, jag vill se djur, lära känna människorna och leva utanför hotellgrindarna. Det finns verkligen så mycket att se, och livet är för kort för att vänta på sådana dagar som man säger "kommer"....

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0