DETTA STÖR MIG.

-Folk som låter sina söta små hundar stå utanför mattaffären i snöoväder, att dom ens har hjärta att låta dem stå där ute och skälla. Och inte minst sagt, fryser.
-Folk som är sega på att svara på sms.
-Reklam i allmänhet.
-När folk påpekar och säger till om saker som egentligen är så självklara. T..ex när mamma säger "ta jackan på dig". Nej, mamma jag hade tänkt gå ut i endast t-shirt.
-När man kommer ner till bussen och tror att man är jättesen. Sen kommer man på att det är lördagstiderna som gäller.
-När det snöar och blåser samtidigt
-En annan sak jag stör mig på är människor med kassa headset, när dom lyssnar på musik så hörs det över hela bussen. Hallå....sänk eller stäng av din skitmusik.
-Killar som skickar ett sms och sedan sisådär fem till och frågar varför man inte svarar. Ibland orkar man bara helt enkelt inte.
-När jag "träffar" någon på stan som jag känner halvbra, och man inte vet om man ska säga hej eller inte.

-Folk som lämnar halva lunchen utanför tallriken när de går.

Kommentarer
Postat av: david

Känner du dubbelmoralen med att du inte gillar när folk är sega på att svara och den när du själv gnäller på killar som skriver flera sms? (:

2010-12-05 @ 21:09:36
Postat av: Anonym

du är själv ganska seg på att svara på sms. tycker du de är mer okej att skita i någon än att säga: kan vi ta de någon annan dag? när du inte orkar svara på sms...?

2010-12-06 @ 07:36:45
Postat av: Anonym

uppdatera!!

2010-12-06 @ 19:38:56

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0