10 FAKTAPUNKTER OM MIG.

-Jag kan alla repliker i twilight filmerna, helt besatt.
-Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.
-När jag äter banan så äter jag alltid runt den först. Jag biter aldrig rakt av.
-Jag älskar killar med fett snygg klädstil.
-Jag älskar att rita och måla.
-Forrest Gump är en av mina största hjältar.
-Folk som inte känner mig kan nog uppfatta mig som ganska blyg, men när jag känner mig avslappnad med en person så babblar jag på som en galning.
-Min månadspeng räcker nästan alltid bara i tre dagar innan alla pengar är slut. Lyxfällan nästa!
-Julen är min favorittid på hela året.
-Jag kommer inte på en sista punkt.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0