@WAYNES COFFE





Igår så mötte jag upp Ellen först och tog en fika tillsammans med henne på waynes, efter det så träffade vi Hanna och Jenna. Tjocka som vi är så stack vi direkt till glassiären, glass i stora lass minst sagt! Woho, men gott är det.

Imorgon sticker jag till spanien! Haha, det ni. Och om jag har tur så hittar jag en dator där någonstans eller så får ni helt enkelt vänta tills jag kommer hem! Men kameran är laddad till 100 och därmed lovar jag er en massa bilder. Ha en grym vecka, och för er som börjar skolan...lycka till! Love Love Love

Kommentarer
Postat av: hmm!!!

bilder vill vi ha! ;) <3

2010-08-19 @ 01:50:18
Postat av: Anonym

uppdatera mera!!!!!

2010-08-27 @ 10:14:07

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0